Vi ønsker og skrive om emnet “advertising” under fagområdet “B2C marketing og kommunikation”, da vi gerne vil kigge nærmere på hvordan forskellige markedsføringsstrategier kan blive brugt til at ramme specifikke segmenter/målgrupper, og hvordan virksomheden kan påvirke deres brand. Hertil ønsker vi at dykke ned i en specifik virksomhed/case for at undersøge deres nuværende markedsføringsplan og vha. af relevant teori, afsøge hvad der fungerer og hvad der kunne forbedres.
Vi vil forsøge at komme frem til en løsning til et problem, som en potentiel virksomhed står overfor indenfor B2C markedsføring.
Gennem vores uddannelse har vi haft mange forskellige fag indenfor forskellige emner, hvor markedsføring, især B2C markedsføring, har været mest interessant for os. Dette skyldes, at man kan dykke ned i relavante teorier og problematikker inden for dette emne, og på den måde komme frem til den bedst mulige løsning.
I forbindelse med vores uddannelse har vi arbejdet med både kvantitative og kvalitative undersøgelsesmetoder og værktøjer til analyse af data samt forskellige teorier vedrørende markedsføring på B2C markedet. Hertil har vi også en god forståelse indenfor medieplanlægning og hvordan medier har sammenspil med hinanden. På baggrund af dette, vil vi kunne behjælpe jer til at komme frem til en løsning til en potentielt problematik, som virksomheden står overfor.
This student has not written a bio yet.
This student has not written a motivation yet.
Get started on Excelerate for free and browse all talents and project proposals on Excelerate - no hidden fees.
Talent profiles
Project proposals for collab
© 2024, All Rights Reserved