Min opgave kommer til at omhandle hvordan man som virksomhed kan øge motivation hos sine medarbejdere, for at sikre bedre fastholdelse. Og derigennem få bedre og gladere medarbejdere + man som virksomhed spare penge på rekruttering og får gratis employee branding.Metode og videnskabsteori: Mixed method= spørgeskema.Pragmatisme. Abduktiv tilgangDerudoverover motivationsteorier bl.a. Herzberg og Maslow.
Værdien i mit speicale ligger i:1. Øget motivation fører til bedre og gladere medarbejdere = profit for virksomhed og de individuelle medarbejdere.2. Bedre fastholdelse hvilket leder til sparet penge på rekruttering.3. Gladere medarbejdere og bedre fastholdelse = employee branding.4. Employee branding = bedre rekruttering når det endelig skal til med bedre kandidater.Det er i hvert fald håbet. :)
Min motivation bag emnet er på baggrund af min egen interesse i motivation og hvad der motivere andre. Derudover er jeg interesseret i rekruttering og trivsel, som begge bliver påvirket af motivation. Derudover kan både rekruttering og trivsel have gavn af at tage et kig på medabejdernes motivation.
Der er ikke så meget andet at sige end at grunden til at vælge mig er at min motivation og interesse i dette emne er højere end alt andet. Jeg er altså fuldt ud dedikeret til dette emne og, regner også med at arbejde indenfor området efter uddannelse. Derudover har min tidligere projekt lagt op ad emnet.
This student has not written a bio yet.
This student has not written a motivation yet.
Get started on Excelerate for free and browse all talents and project proposals on Excelerate - no hidden fees.
Talent profiles
Project proposals for collab
© 2024, All Rights Reserved